Vježbovna nastava za studente treće godine radne terapije iz kolegija Radna terapija kod  senzoričkog procesiranja i senzoričke integracije inače se odvija na terenu i vrlo je interaktivna. Svaki student se nađe u situaciji koju obrađujemo i spoznaje kroz vlastito iskustvo što znači nedostatak osjetila, kako se osjetila nadopunjuju, zamijenjuju i izoštravaju. Kroz virtualnu nastavu to neće biti moguće odraditi na taj način, ali pokušajmo.

Za početak, evo ključnih pojmova i izraza na kojima se temelje naše vježbe:

  • univerzalni dizajn
  • terminologija (osobe s invaliditetom, slijepe i slabovidne osobe, gluhe i gluhoslijepe osobe, itd.)
  • igra kao terapija za djecu s poteškoćama u razvoju
  • organizacija prostora
  • brajica i pomagala za pisanje brajice i crnog tiska
  • taktilne oznake za kretanje i raspoznavanje predmeta i boja
  • društvene igre prilagođene slijepim i slabovidnim osobama
  • kultura i zabava na pristupačan način
  • samozastupanje, prava, pravila i obaveze
  • pristup i komunikacija sosobama s invaliditetom
  • samostalno kretanje i vođenje slijepe osobe, orijentiri i orijentacija
  •  asistivna tehnologija u svakodnevnom životu, obrazovanju i radu osoba s invaliditetom, s naglaskom na slijepe osobe
  • dostupnost raznih taktilnih i zvučnih pomagala.