Vježbovna nastava za studente treće godine radne terapije iz kolegija Radna terapija kod senzoričkog procesiranja i senzoričke integracije inače se odvija na terenu i vrlo je interaktivna. Svaki student se nađe u situaciji koju obrađujemo i spoznaje kroz vlastito iskustvo što znači nedostatak osjetila, kako se osjetila nadopunjuju, zamijenjuju i izoštravaju. Kroz virtualnu nastavu to neće biti moguće odraditi na taj način, ali pokušajmo.
Za početak, evo ključnih pojmova i izraza na kojima se temelje naše vježbe:
- univerzalni dizajn
- terminologija (osobe s invaliditetom, slijepe i slabovidne osobe, gluhe i gluhoslijepe osobe, itd.)
- igra kao terapija za djecu s poteškoćama u razvoju
- organizacija prostora
- brajica i pomagala za pisanje brajice i crnog tiska
- taktilne oznake za kretanje i raspoznavanje predmeta i boja
- društvene igre prilagođene slijepim i slabovidnim osobama
- kultura i zabava na pristupačan način
- samozastupanje, prava, pravila i obaveze
- pristup i komunikacija sosobama s invaliditetom
- samostalno kretanje i vođenje slijepe osobe, orijentiri i orijentacija
- asistivna tehnologija u svakodnevnom životu, obrazovanju i radu osoba s invaliditetom, s naglaskom na slijepe osobe
- dostupnost raznih taktilnih i zvučnih pomagala.
- Tvorac e-kolegija: Gordana Glibo