- definicija zdravstvene njege i mentalnog zdravlja. - etički aspekti i dileme zdravstvene njege bolesnika s mentalnim poremećajem - organizacija zdravstvenog skrbi za bolesnike s problemima mentalnog zdravlja - uloga medicinskih sestara u zdravstvenoj njezi bolesnika s mentalnim poremećajem. - uloga i kompetencije sestrinstva u mentalnom zdravlju - važnost komunikacija u zdravstvenoj njezi bolesnika s mentalnim poremećajem - prihvaćanje bolesnika s metalnim poremećajem - proces zdravstvene njege bolesnika s mentalnim poremećajem. - uporaba teorijskih modela u procesu zdravstvene zaštite u mentalnom zdravlju (V. Henderson, H. Peplau, D. Orem, GW Stuart, Roy C) - dokumentacija zdravstvene njege. - terapijske intervencije u zdravstvenoj njezi - karakteristike terapijske komunikacije - procjena simptoma, znakova duševnih poremećaja, čimbenika rizika i potreba za zdravstvenom skrbi - zdravstvena zaštita i akutna psihijatrijska stanja - Proces zdravstvene njege kod ovisnosti o psihoaktivnim tvarima - Proces zdravstvene njege bolesnika ovisnih o alkoholu. - Proces zdravstvene njege bolesnika s organskim uzrokovanim mentalnim poremećajima - Proces zdravstvene njege bolesnika s shizofrenijom i shizofrenijama sličnim poremećajima - Proces zdravstvene njege bolesnika s depresijom. - Proces zdravstvene njege bolesnika s manijom. - Proces zdravstvene njege bolesnika sa suicidalnim ponašanjem - Proces zdravstvene njege bolesnika s nasilničkim ponašanjem - Proces zdrvastvene njege bolesnika s anksioznim poremećajem. - Proces zdrvastvene njege bolesnika s poremećajem hranjenja. - Proces zdravstvene njege poremećaja u razvojnom razdoblju. - Procesi obnove njege bolesnika s poremećajem osobnosti. - Proces zdravstvene njege osobe starije životne dobi s mentalnim poremećajem. - Uloga medicinskih sestara u psihosocijalnoj rehabilitaciji - Značaj i uloga sestrinstva u psihofarmakoterapiji - Timski rad - Socioterapijske tehnike rada - Terapijska zajednica. - Promicanje mentalnog zdravlja - Razvoj zdravstvene njege bolesnika s mentalnim poremećajem. - Sadržaj kolegija, uključujući i praktična znanja stečena na praktičnim vježbama, usmjerena je na duševno zdravlje i bolest, a nadogradnja je sadržajima koje su učenici stekli kroz psihološku skupinu kolegija. - Unapređenje duševnog zdravlja i procjena mentalnih stanja čine osnovu za učenje duševnih bolesti, specifičnih tehnika i kontinuiranog zdravstvenog odgoja i rehabilitacije. - Sadržaj kolegija uključuje uvod u tehnike pregovaranja, intervencije u kriznim stanjima i zdravstvenu njegu bolesnika na odjelima forenzika.