Radna terapija kao znanstvena i praktična habilitacijska disciplina u kliničkoj neuroznanosti. Neurorazvojna i neurološka oštećenja koja ometaju funkcionalne sposobnosti potrebne za izvođenje aktivnosti dnevnog života: samozbrinjavanje ( hranjenje, oblačenje, higijena), produktivnost (vještine igranja, izvršavanje školskih obveza, profesionalne obveze) i korištenje slobodnog vremena (čitanje, gledanje TV, sport, druženje ) . Značaj interdisciplinarne habilitacije, koja uključuje stručnjake i obitelj. Specifični modeli kod neurorazvojnih i neuroloških oštećenja djece i odraslih. Neurorazvojni modeli/pristupi: neurorazvojni-Bobath, senzoričko integracijski-Ayers i razvojni . Rehabilitacijski modeli/pristupi : biomehanički, rehabilitacijski . Okupacijski modeli/ pristupi : motoričko učenje, funkcionalni, kognitivni. Remedijacijski pristup i usmjeravanje na komponente aktivnosti (bottom up , adaptacijski pristup i usmjeravanje na aktivnost (top down). Radno terapijske aktivnosti u jedinicama intenzivne njege ugrožene novorođenčadi u jedinicama intenzivnog liječenja neurološki bolesne djece i odraslih.Osnove timskog rada kod najčešćih neurorazvojnih i neuroloških RT aktivnosti djece i odraslih : sindroma dojenačke dobi (spastičnosti, distonije i hipotonije) , cerebralne paralize , hiperkinetičkg sindroma , kod akutno nastalih disfunkcija ( cerebrovaskularni inzulti, traume mozga i kičmene moždine ) i kronično/progresivnih (Parkinsonov sindrom , multipla skleroza, neuromišićne bolesti, Alzheimerova bolest). Praktični dio nastave (vježbe) slijedi teme teorijske nastave.