Definiranje populacije osoba s intelektualnim poteškoćama (terminologija, epidemiologija, klasifikacija, prevalencija). Specifičnosti razvoja djece i odraslih osoba s intelektualnim poteškoćama. Biološke teškoće. Spoznajni procesi (percepcija, pamćenje, pažnja, mišljenje, učenje). Emocionalni razvoj. Emocije kao temelj učenja. Govor i komunikacijske poteškoće u osoba s intelektualnim poteškoćama. Augmentativna i alternativna komunikacija. Motorički razvoj. Psihosocijalni razvoj (self-koncept, lokus kontrole, temperament, anksioznost, usamljenost, rizična ponašanja, socijalna kompetencija, samoodređenje i samozastupanje). Floortime pristup. Facilitacija spoznajnog, motoričkog, emocionalnog i socijalnog razvoja. Procjena adaptivnog ponašanja. Radno-terapijski programi rane intervencije za djecu s intelektualnim poteškoćama. Ograničenja u izvođenju aktivnosti svakodnevnog života kod osoba s intelektualnim poteškoćama. Adaptacije i radno terapijske strategije potrebne za kompetentno izvođenje aktivnosti svakodnevnog života. Poticanje i razvijanje funkcionalnih sposobnosti potrebnih za izvođenje aktivnosti svakodnevnog života. Individualni pristup i radno terapijska podrška. Funkcionalno učenje. Modifikacija ponašanja. Strukturiranje aktivnosti svakodnevnog života za osobe s intelektualnim poteškoćama. Trening životnih vještina za osobe s intelektualnim poteškoćama. Okolina i osoba s intelektualnim poteškoćama. Potrebe osoba s intelektualnim poteškoćama u kontekstu zajednice. Ekskluzijaintegracija/ inkluzija. Teorijska ishodišta radno-terapijskog tretmana izvan institucije. Principi učinkovitih radno-terapijskih programa usmjerenih na obitelj. Interakcije radni terapeut-roditelj?dijete u kontekstu svakodnevnih aktivnosti. Značaj socijalno kompetentnog ponašanja u aktivnostima svakodnevnog života. Osnaživanje ili socijalna kontrola kao temeljni princip radno-terapijskog djelovanja. Interdisciplinarna habilitacija. Uloga radnog terapeuta u stručnom timu. Prava osoba s intelektualnim poteškoćama. Kvaliteta života osoba s intelektualnim poteškoćama.