U ovoj će kolegiji studenti steći važna teorijska i praktična znanja i razviti kliničke vještine za radno-terapijsku praksu u područjima neurološke i neurorazvojne rehabilitacije. Cilj je pružiti studentu suvremeni, na dokazima utemeljen pregled  različitih populacija s kojima radni terapeuti rade na ovom području te različitih teorija, pristupa, metoda i područja prakse.

U kombinaciji predavanja, seminara i kliničke vježbe, studenti će steći znanja i vještine iz sljedećeg:
  • Radnoterapijska procjena, planiranje intervencije, intervencija i evaluacija prema specifičnim modelima kod neurorazvojnih i neuroloških oštećenja djece i odraslih.
  • Neurorazvojni modeli/pristupi: neurorazvojni-Bobath, senzoričko integracijski-Ayers i razvojni.
  • Rehabilitacijski modeli/pristupi: biomehanički, rehabilitacijski.
  • Okupacijski modeli/pristupi: motoričko učenje, funkcionalni, kognitivni.
  • Specifičnosti radno-terapijske procjene i mjerni instrumenti kod neurorazvojnih i neuroloških oštećenja.
  • Analiza senzomotoričkih, perceptivnih, kognitivnih i psihosocijalnih komponenti nastalih uslijed neurorazvojnih i neuroloških oštećenja i njihov utjecaj na izvođenje svakodnevnih aktivnosti.
  • Terapijska intervencija po modelima/pristupima: neurorazvojni pristup-inhibicija abnormalne refleksne aktivnosti i facilitacija normalnog pokreta kroz aktivnosti svakodnevnog života, kontrola posturalnih položaja i pozicioniranje tijekom izvođenja ciljanih aktivnosti.
  • Terapija senzorička integracije: primarni senzorički sustavi: vestibularni, proprioceptivni i taktilni i primjena kontroliranih osjetnih podražaja za poticanje razvoja senzomotoričkih sposobnosti, postizanje automatizma funkcija pisanja, čitanja i kontrole ponašanja.
  • Remedijacijski pristup i usmjeravanje na komponente aktivnosti (bottom-up) vs. adaptacijski pristup i usmjeravanje na aktivnost (top-down).
  • Radno terapijske aktivnosti kod najčešćih neurorazvojnih i neuroloških disfunkcija djece i odraslih: kašnjenja u razvoju, sindroma dojenačke dobi (spastičnosti, distonije i hipotonije), cerebralne paralize, kod akutno nastalih disfunkcija (cerebrovaskularni inzulti, traume mozga i kičmene moždine) i kronično/progresivnih (Parkinsonov sindrom, multipla skleroza, neuromišićne bolesti, Alzheimerova bolest).
Praktični dio nastave (vježbe) slijedi teme teorijske nastave.