S ciljem usmjeravanje studenata ka sestrinskoj praksi utemeljenoj na dokazima i kritičkom mišljenju u procjeni istraživačkih nalaza kao i njihovoj primjeni u sestrinskoj praksi obuhvaćeni su sljedeći sadržaji:
- Temeljne pretpostavke istraživačkog procesa ? znanstveni pristup;
- Važnost istraživanja za razvoj sestrinstva (sestra kao korisnik rezultata istraživanja i kao sudionik u istraživačkom procesu);
- Putovi spoznaje i uloga pojedinih elemenata (teorija, istraživanje, hipoteze i varijable);
- Etički problemi u istraživanju;
- Populacija i odabir uzorka (vrste uzoraka i načini odabira uzorka);
- Mjerenje i mjerne ljestvice (metrijske osobine mjernog postupka - pouzdanost, valjanost, objektivnost i osjetljivost; vrste mjernih ljestvica);
- Istraživanja na kvantitativnim podacima - podjela i pretpostavke;
- Predeksperimentalni, eksperimentalni, kvazi-eksperimentalni i korelacioni istraživački nacrti (izbor uzorka, kontrola, valjanost, registriranje podataka);
- Longitudinalni istraživački nacrti;
- Osobitosti anketnih istraživanja
- Kvalitativna istraživanja ? pregled i pretpostavke kvalitativnog istraživanja (elementi oblikovanja kvalitativnog istraživanja, prikupljanje podatka, analiza podataka, pretpostavke pouzdanosti i valjanosti, ograničenja kvalitativnih istraživanja);
- Sistematski i kritički pregled objavljenih istraživačkih radova (proces kritičke analize istraživačkog rada);
- Prikupljanje podataka i mjerenje (izvori podataka ? mjerenje, opažanje, postavljanje pitanja i ostali izvori podataka; registriranje i pohranjivanje podataka);
- Proces razvoja prijedloga istraživanja i njegova struktura;
- Pronalaženje informacija o stručnim i znanstvenim istraživanjima;
- Pisanje izvještaja o rezultatima istraživanja (priprema rukopisa za objavljivanje, dijelovi izvještaja).