Poremećaj iz autističnog spektra: definicija, dijagnoza i klasifikacija, etiologija i prevalencija. Rani znakovi autizma, tijek poremećaja i prognoza. Specifičnosti razvoja osoba s poremećajem iz autističnog spektra: socijalni razvoj i značajke ponašanja, govor i mišljenje, stereotipije, ograničeni interesi i aktivnosti, poremećaj percepcije i autizam, značajke igre djece s autizmom. Specifičnosti emocionalnog razvoja. Spolnost osoba s autizmom. Specifičnosti obitelji djeteta s autizmom. Pokazatelji psihičkih poremećaja i problema ponašanja kod osoba s autizmom. Specifičnosti u prehrani, spavanju i farmakoterapija kod osoba s autizmom. Suvremeni pristupi metode i postupci u radu s osobama s autizmom (ABA, TEACCH, PECS, Floortime, SI, AAK). Pristup u radu s osobama s autizmom u promijenjenoj okolini: različitim odgojno-obrazovnim, zdravstvenim te javnim ustanovama.
Cilj predmeta je razviti razumijevanje i empatiju kod studenata kroz upoznavanje i razumijevanje razvoja osoba s autizmom i specifičnih potreba koje iz njih proizlaze. Predmet će osigurati osnovna znanja i vještine koje su neophodne za obavljanje djelatnosti radne terapije s osobama s poremećajem iz autističnog spektra u različitim životnim okruženjima.